Jom Ikut Blog Saya

Rabu, 27 Julai 2011

JOM BACA KID's PRIMA




Anda tercari-cari buku-buku cantik dan berkualiti untuk anak-anak?
Buku-buku yang terpamer di atas adalah antara jawapannya. Banyak lagi yang akan saya pamerkan, terbitan hebat Grup Buku Karangkraf.
Bukan sahaja mengandungi cerita yang menarik dan gaya bahasa yang ringan yang mampu mendorong anak-anak untuk bercerita, membuat ayat dan karangan.
Ia juga dicetak di atas kertas kilat yang berkualiti tinggi.

Mari klik di sini untuk membeli secara online KARANGKRAF MALL

Jika berhajat untuk membeli buku tulisan saya terus daripada saya iaitu:

1) Riang Ria Almira

2) Impian Almira

3) Dunia Almira

Boleh hubungi saya di zakiahags@yahoo.com.

Apa tunggu lagi...
Jom jangan lepaskan peluang ini...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...