Jom Ikut Blog Saya

Ahad, 17 Julai 2011

Gaun puteri bahagian 3

Akhir-akhir ini projek jahitan saya nampaknya terpaksa menunggu giliran di belakang. Bukan saya dah lupakan hobi yang menyeronokkan itu tetapi terlalu banyak projek yang meminta perhatian saya untuk dilunaskan. :)

Akhirnya gaun untuk puteri sulung telah siap untuk dipakai. Kain Japanese cotton itu saya beli di Nagoya, Shah Alam dan kain kosong untuk tali pinggang saya beli di Tewah di Mines. Sengaja saya padankan kain kosong yang menyerlah dengan warna kain berbunga yang agak gelap itu supaya gaun itu nampak lebih manis.

Ini kali pertama saya cuba menjahit gaun bertingkat dua. Sebelum ini untuk gaun puteri tiga dan dua, saya jadikan ia sebagai renda sahaja.


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...