Jom Ikut Blog Saya

Jumaat, 17 Jun 2011

Sedapnya Tropicana Twister

Hari ini saya bercuti untuk mengambil penyata kemajuan puteri-puteri.
Tiba-tiba tercetus keinginan di hati saya untuk bercerita mengenai Tropicana Twister...
Saya mula mengenali jenama minuman yang sungguh lazat..(memang betul lazat sangat..) apabila perisa oren dikeluarkan....
Selepas itu kami cuba pula untuk membeli twister perisa epal....(wah! sedap juga)
dan akhirnya perisa terbaru ialah blackberry....ops blueberry ops blackcurrant ya
Namun dalam 3 perisa ini, perisa yang paling saya gemari ialah perisa oren. Alahai! sedap sangat. (ketika saya bercerita mengenai minuman ini memang saya dapat rasakan getaran dalam jiwa saya...heheheh)
Bagi yang suka minum Tropicana twister atau suka mencuba untuk memasuki pertandingan...
Saya mahu kongsikan berita baik ini.
Sekarang ada TROPICANA TWISTER 'LIVE LOVE LIFE' SEASON 3 CONTEST...macam gambar selingan di bawah. JOmlah pakat-pakat masuk.





Syarat-syarat pertandingan boleh diperolehi di laman web ini http://econtest-malaysia.blogspot.com/2011/05/tropicana-twister-live-love-life-season.html

Hadiahnya pula sungguh lumayan...tak rugi mencuba kan!

Jika hendak mudah....cetak sahaja borang di laman web ini...
http://www.permanis.com.my/Tropicana_Twister_Contest_Form.pdf

Di borang tersebut ada dinyatakan syarat-syarat penyertaan sahaja...
Memang senang sangat untuk menyertai pertandingan ini...
Tak percaya? Emm... apa lagi...jom cetak borang dulu dan kita sertai peraduan ini....



Sebelum saya berhenti....suka saya nak berpesan...jangan buang botol-botol twister itu begitu sahaja ya.
Kumpulkan dan hantarkanlah pada pusat kitar semula berhampiran rumah...
Mudah saja kan!
Mari kita sama-sama menjaga bumi kita

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...