Jom Ikut Blog Saya

Khamis, 18 Mac 2010

Baru keluar oven

Dua hari lepas saya menerima panggilan telefon daripada editor Buku Prima S/B, Puan Nine.
Berita baik yang saya terima benar-benar memekarkan bunga-bunga kegembiraan di hati saya.
Alhamdulillah.
Segala puji hanya kepada ALLAH s.w.t.
Buku DUNIA ALMIRA telah selamat dicetak....
Terima kasih sekalung budi buat warga Buku Prima S/B.
Semalam juga, saya bergegas mengambilnya.
Terima kasih kepada cik abang yang sudi menemani....
Dalam kesesakan lalu lintas...sampai juga kami ke Buku Prima S/B.

Benar kata Puan Nine, buku ini sangat cantik selepas dicetak...
Terima kasih ilustrator dan designer....
Lukisan mereka benar-benar menggambarkan kisah Almira dan adik-adiknya....
Ia ceria dan comel....
Secomel dunia kanak-kanak yang sentiasa ceria...
Beria-ia anak-anak saya membelek-belek complementary copy yang diperolehi.

Buat rakan-rakan yang telah menempah.
Insya ALLAH minggu hadapan saya akan cuba hantar.

Terima kasih atas sokongan semua kepada saya.

Insya ALLAH pada 27 Mac 2010, saya akan berada di gerai Buku Prima Sdn.Bhd. di Pesta Buku Kuala Lumpur antara pukul 11 pagi sehingga 2.00 petang....

Marilah kita bersama-sama memupuk semangat suka membaca di kalangan anak-anak...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...