Jom Ikut Blog Saya

Khamis, 4 November 2010

Skirt dan Blaus untuk puteri bahagian satu

Dalam seronok-seronok saya menggayakan 'peasant maxi' saya yang lepas, memang ada insan-insan yang cemburu....heheheh...tentulah puteri-puteri saya. Jangan takut anak-anak, mama memang tengah semangat benar menjahit ini...

'Peasant blouse' dan skirt bertingkat ini saya jahit daripada kain batik berwarna biru yang suami tersayang belikan di Kelantan serta dipadankan dengan kain kapas berwarna biru tua..

Saya memang tengah berminat mencantumkan dan cuba menyuaikan kain-kain...

Puteri kedua saya memang suka.

Baju baru ini telah pun selamat dipakai olehnya ke walimatulurus anak rakan suami saya minggu lepas.
Jika ada yang berminat, bolehlah mencuba jahitan ini.



Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...