Jom Ikut Blog Saya

Khamis, 19 November 2009

Model Face Mask







Lama benar saya tidak menulis di sini.
Bukan kerana saya telah melupakan erti sebuah perkongsian.
Namun dek kerana ketidakcekapan pembahagian masa dan terdapat perkara yang menuntut keutamaan masa....enak sekali blog ini menjadi suatu laman yang penuh sawang....
mujur juga tidak lenyap terus...sayang juga...ia seperti diari dan suatu dimensi hati saya yang tidak dapat saya luahkan melalui perbualan
Sebenarnya saya ingin berkongsi mengenai beberapa gambar yang saya ambil ketika Swine Flu begitu hangat melanda negara kita..
Saya amat-amat bimbang dengan penyakit ini...
Bukan untuk diri saya sendiri namun untuk semua umat manusia dan hidupan di muka bumi ini...
Lebih lebih lagi ketika ia amat hangat di Malaysia, saya dan keluarga turut menghidapi selsema dan beberapa kali kami berulang-alik ke klinik untuk mendapatkan rawatan dan kepastian. Alhamdulillah kata doktor, ia hanya selsema biasa.
Buat ibu bapa dan kaum keluarga dan keluarga yang kehilangan orang yang tersayang akibat virus ini... saya dan keluarga ingin menyampaikan salam takziah kami.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...