Jom Ikut Blog Saya

Jumaat, 17 Julai 2009

Award dari PUan NAnnie


Inilah pertama kali saya dapat award blog hehehehe

Sebenarnya saya masih hijau dalam dunia blog ni walaupun hayat blog saya agak lama...

Award ini saya perolehi daripada Puan Nannie yang sangat kreatif dan pandai menjahit..Terima kasih Puan Nannie

Memang selalu saya lepak meninjau dan membaca blog Puan Nannie...

Seronok sangat...

Bagi saudara-saudari yang ingin belajar tentang dunia kreativiti dan jahitan.

Bolehlah masuk ke laman Puan Nannie http://smockingwithnannie.blogspot.com/

Award ini ingin saya hadiahkan buat Kak Roslina, Puan Syima Syawal, Raja Radhiah dan Kak Ida Syzrina. Ambil ya

2 ulasan:

Aku berkata...

wahh...tenkiuu zakiah..tapi mcm mana nak ambil award ni?hehehee

zakiah berkata...

akak sebenarnya saya pun tak pandai sangat heheheheh
main taram aja
akak copy and paste aja gambo tu masuk dalam blog akak
hahahah tak tau lah betul ke idak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...